Субота, 18.05.2024, 09:04Вітаю Вас Гість | RSS
Novoselysche School
Меню сайту
Категорії розділу
Українська мова [0]
Українська література [0]
Математика [8]
Початкова освіта [8]
Фізика [0]
Хімія [0]
Історія [2]
Трудове навчання [0]
Зарубіжна література [0]
Біологія [4]
Географія [3]
Виховна робота [7]
Інформатика [3]
Фізична культура [0]
Музика [0]
Образотворче мистецтво/художня культура [0]
Правознавство [0]
Основи здоров'я [0]
Бібліотека [0]
Англійська мова [9]
Французька мова [1]
Матеріали для оприлюднення [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 46
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Додаткові матеріали | Переглядів: 226 | Додав: novoselische_shkola | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

Математичне моделювання.

Приклади математичного моделювання

Конспекти уроків | Переглядів: 200 | Додав: novoselische_shkola | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

Мета : систематизувати та узагальнити знання , вміння та навики про неповні     квадратні рівняння і розв’язування рівнянь виділенням квадрата двочлена; створивши проблему ситуацію, розвинути інтерес пошуку до виведення формули коренів  рівняння; розвивати в учнів уміння вибирати основне з прочитаного, навчати слухати, чітко виражати свою думку; зацікавити математикою, встановлюючи зв’язки між математикою та українськими традиціями, розвивати логічне мислення.

Тип уроку: формування знань, вироблення первинних умінь.

Наочність і обладнання : завдання 1 і завдання 2 (на картках), плакат для запису слів.

Очікувані результати:

                      - Учні вміють знаходити дискримінант (Д) і   корені    рівняння.

                      - Правильно записують і використовують формули.

Конспекти уроків | Переглядів: 219 | Додав: novoselische_shkola | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

 

Тема. Винесення спільного множника за дужки.

Мета: домогтися засвоєння учнями: розкладати на множники  многочлени  як     і натуральні числа; виробити уміння  розкладати многочлени на множники способом винесення спільного множника за дужки, розкладати многочлен по-різному.

Тип уроку: засвоєння знань, вироблення умінь.

Обладнання: картки, опорний конспект.

Очікувані результати: - учні розуміють завдання розкласти на множники;

- вміють записувати многочлен як добуток множників;

- вміють розкладати на множники даний многочлен по-різному.

 

 

 

                Девіз:

         Знання лише тоді є знаннями, коли вони здобуті

             зусиллям своєї думки, а не пам’яттю.

                                                                                                      Л.Толстой

Конспекти уроків | Переглядів: 229 | Додав: novoselische_shkola | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

Ведучі виходять під музику «Одна - єдина». На екрані фото міст України або школи. Музичний супровід.)

 

Ведуч. 1

Де зелені хмари яворів

Заступили неба синій став,

На стежині сонце я зустрів,

Привітав його і запитав:

-Всі народи бачиш ти з висот,

Всі долини і гірські шпилі.

Де ж найбільший на землі народ?

Де ж найкраще місце на землі?

Сонце усміхнулося здаля:

-Правда, все я бачу з висоти.

Всі народи рівні. А земля

Там найкраща, де вродився ти!

 

Ведуч. 2

Різні в світі є країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти,

А у нас усіх одна країна,

Найрідніша нам усім.

То прекрасна Україна,

Нашого народу дім.

 

Ведуч. 1 Вітаємо всіх на інтелектуальній грі «Ігри патріотів».

 

Ведуч. 2 Умови гри. 4 команди учасників по 4 учні. ____________________________

 

Як справжні патріоти вони доведуть, що державі потрібні високоінтелектуальні громадяни, тому їм пропонуємо пройти такі тури:

1.«Язик до Києва доведе». Знайти, розшифрувати вислів.

2.«Україна… в одному вже тільки слові…». Пояснити усною зв’язною розповіддю за 1-2 хвилини розшифрований вислів.

3.«Слово це - не дивина (зустрічаєш мало не щодня)». Відгадати загадки.

4.«У рідному краї й серце співає». Впізнати пісню. Заспівати українську пісню.

5.«Ой». Скласти з вигуком ОЙ 5 речень.

6. «Мова жестів теж прекрасна». Пантоміма.

Національно-патріотичне виховання | Переглядів: 406 | Додав: novoselische_shkola | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вс

Об'єкт: Патріотичне виховання

Предмет: Патріотичне виховання підлітків та юнаків у виховній роботі школи.

Гіпотеза: Можна припустити, що якщо на основі базисної програми розробити комплекс занять, направлений на вдосконалення роботи по патріотичному вихованню школярів, то можна отримати наступні результати:

— підвищити рівень патріотичного розвитку школярів;

— забезпечити комплексний підхід до гармонійного розвитку школярів;

— підвищити ефективність виховання у дітей пізнавального інтересу до рідного краю, до своєї країни

Мета: Розробити програму за реалізації якої духовно і морально підняти патріотичну свідомість учнів до рівня української національної ідеї.

Завдання:

1) Вивчити особливості патріотичного виховання підлітків та юнаків;

2) Охарактеризувати засоби виховання, що сприяють патріотичному вихованню підлітків та юнаків;

Методи дослідження:

1) Вивчення наукової і методичної літератури з проблеми роботи;

2) Цілеспрямоване педагогічне спостереження, анкетування, бесіди, тестування, вивчення результатів діяльності школярів, рейтинг;

3) Педагогічний експеримент – з метою перевірки дієвості методів;

4) Статистична обробка результатів експериментальної роботи та інтерпретація здійснювалася за допомогою методів математичної статистики.

Самоосвіта | Переглядів: 1887 | Додав: novoselische_shkola | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

Проблема , над якою я

 працюю :

 

 

Національно-патріотичне виховання    - невід ємна частина виховної  роботи

  Підсумки виховної роботи

                  За І семестр 2016-2017 н.р.

   Виховна робота школи у базується  на таких пріоритетних напрямках:

   моральний , правовий , національно-патріотичний,

   екологічний ,краєзнавчий,

   художньо-естетичний , спортивний  ,санітарно-освітній.

   Відповідно до плану роботи школи працювали

   над виховною проблемою:

  «Виховання в учнів поваги до Конституції  України  ,

   державних символів ,  почуття  власної гідності  ,

   свідомого ставлення  до родини ,поваги до народних

    традицій , звичаїв , національних цінностей

    українського народу.»

   Основними  документами  якими керувалась школа у виховній роботі були :

національна програма «Діти України»  концепція громадянського виховання формування  здорового способу життя; програма правової освіти.

   Національна програма оздоровлення дітей. Закон України «Про пожежну безпеку».«Про охорону праці комплексна програма затверджена МоіН  01.08.01р.№563 «Фізичне виховання-здоров я нації».

   Згідно з річним планом школи було проведено комплекс

   виховних  заходів.

Самоосвіта | Переглядів: 337 | Додав: novoselische_shkola | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Поділитись!
Пошук